2012/08/09

AMERICAN 50S'


Muszę, muszę uporządkować sobie wszystkie możliwe inspiracje zanim zacznę brać się do dzieła. Marzy mi się mała linia ciuchów, dopóki jeszcze jest lato, inspirowana na maksa latami 50-tymi w Stanach. No wiecie, trochę pin up, auta w stylu cadillack, może kropki no i... seksownie zaokrąglone kształty. Prada zaszalała, jeśli chodzi o lato 2012, projektując całą kolekcję bardzo wiernie odwzorowując klimat tamtych czasów. Wiem, wiem, wszyscy jarają się kolekcjami jesienno-zimowymi, a nawet na lato 2013, ale jak dla mnie lata 50-te rządzą. Kolory: czerwony/biały/granat/żółty(?) i dużo różu. Tak więc do zrobienia na pewno:

A) koszule.koszule.koszule (zdjęcia z www.collectif.co.uk)


B) sukienki (źródło: niezawodny Pinterest)



C) kostiumy kąpielowe, tak dużo zasłaniają, a tak bardzo pociągają;)




Ah, oby lato trwało dalej!

2 komentarze:

  1. wow! great post sweety :)
    would you like to follow each other?
    visit mine and tell me i will followed back :)

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ... widzę, że mam tu pokrewną duszę w uwielbieniu dla lat '50 :-) Pasują mi tu kreacje Dity Von Tees; zdaje mi się, że jej stylizacje przypominają te za lat pięćdziesiątych :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń